სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ზანიკო ქლიბაძე
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
სსიპ ცაგერის მუნიციპალიტეტის
სოფელ ორბელის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
სოფელი ორბელი
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
ვისწავლოთ ეკონომია
|
||
თემის შინაარსი
|
||
პროექტი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში
საყოფაცხოვრებო პრობლემების გადაჭრის უნარების განვითარებას, ოჯახის ბიუჯეტის
სწორად და ეკონომიურად ხარჯვას, შეიძენენ ტეორიული ცოდნის ყოველდღიურ
საქმიანობაში გამოყენებასა და დამოკიდებულების გაჩენას
დაამზადებენ ფოტომასალას.
|
||
საგანი
|
||
მათემატიკა
|
||
დონე/კლასი
|
||
მე-6კლასი–10მოსწავლე
, დაწყებითი-პირველი საფეხური
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
7 დღე
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მათ. VI.10. პრობლემის გადაჭრისას მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურის
ფართობის გამოთვლა.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· ფარავს
ბრტყელ ფიგურას კვადრატული ერთგვაროვანი ბადით და აფასებს მის ფართობს
(მაგალითად, ითვლის ფიგურის მთლიანად დასაფარავად საჭირო კვადრატების
მინიმალურ რაოდენობას და მათგან ფიგურის შიგნით მოთავსებულ კვადრატების რაოდენობებს
და აფასებს ფართობს, როგორც ამ ორ რიცხვს შორის მოთავსებულ სიდიდეს);
· რეალურ
ვითარებაში პოულობს მართკუთხა ობიექტის (მაგალითად საკლასო ოთახის იატაკი) ფართობს და შედეგს წარმოადგენს
შესაფერის ერთეულებში (მათ შორის წილადების გამოყენებით);
· იყენებს
ფართობის ადიციურობას ფართობის გამოთვლაზე პრაქტიკული ამოცანების გადასაჭრელად.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
როგორ განაახლებდი სამეცადინო ოთახს და რას
გამოიყენებდი ამისათვის ?
|
|
თემატური კითხვები
|
1რომელი სივრცითი გეომეტრიული ფიგურის
ფორმა აქვს ?
2. რომელ ფიგურას წარმოადგენს ოთახის
კედლები დარას უდრის მათი ფართობი?
3.როგორ გამოვიანგარიშოთ მართკუთხა
პარალელეპიპედის ფართობი?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
1უპირველესად რას აკეთებს ხელოსანი
რემონტის კეთებისას?
2რის მიხედვით საზღვრავს შპალერის
რაოდენობას??
3როგორ გებულობს საჭირო საღებავის
რაოდენობას?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
განხორციელების დაწყებამდე მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს რა იციან მოსწავლეებმა წარმოდგენილი საკითხის
შესახებ. ვნახულობ მათ სამოქმედო გეგმას
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეებმა იციან
კომპიტერული უნარები აქვთ ჯგუფური მუშაობის უნარი, ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენების უნარი.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დღე1. პროექტის
დაწყებამდე ვკრებ მოსწავლეებს, ვაცნობ მიზნებს, განვსაზღვრავ მზაობას
პროექტისათვის. ვსვამ კითხვებს საკითხის ირგვლივ, ვ-მ-ვ სტრატეგიით ვიკვლევ
ცოდნის დონეს. ვქმნი 2 ჯგუფს კენჭისყრის საშუალებით. ვანაწილებ დავალებებს. ერთ
ჯგუფს ვავალებ სამეცადინო ოთახის კედლების ფართობის გამოანგარიშებას და საჭირო
რაოდენობის შპალერის განსაზღვრას და ფასის დადგენას. მე-2 ჯგუფს ვავალებ
კარ-ფანჯრების, ჭერის და იატაკის ფართობების გამოანგარიშებას და საღებავის
რაოდენობის განსაზღვრას დაშესაბამისი ფასის გამოანგარიშებას.
დღე 2. მოსწავლეები
საზომი ლენტით ზომავენ მითითებულ ფართებს და ითვლიან ფართობებს.
დღე 3. მოსწავლეეები
წარმოადგენენ ნამუშევრებს.
ემზადებიან
ინტერვიუსთვის.
დღე 4.ვიზიტი
ხელოსანთან
დღე 5.მოსწავლეთა
ერთი ჯგუფის მიერ მასალის შერჩევა და ღირებულების დადგენა, მეორე ჯგუფის მიერ
ტექნოლოგიების გამოყენებით იგივე საქმიანობის განხორციელება
დღე 6. მზადება
პრეზენტაციისათვის
დღე 7. პრეზენტაცია,
შეჯამება პროექტისა.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
თავის შესაძლებლობების მიხედვით აკეთებენ დავალებებს .
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
დავიხმართ უცხო ენის მასწავლებელს,
გამოვიყენებთ ტექსტის თარგმნას ინტერნეტით
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
ინპორმაციის მოპოვება ფართობების გამოთვლის შესახებ ,აკეთებს პრეზენტაციებს
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ü
ფოტოკამერა
ü
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ü
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
ü
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
ü
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ü
ელფოსტის პროგრამა
ü
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ü
ფოტო/სურათების დამუშავება
ü
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ü
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
საზომი ლენტი, რვეული, კალამი, კალკულატორი, მარკერი და ა.შ.
|
ინტერნეტრესურსები
|
http://mes.gov.ge/content.php?id=3923&lang=geo
https://www.google.ge/search?q=%E1%83%A0%E1%83%9D%E1%83%92%E1%83%9D%E1%83%A0+%E1%83%92%E1%83%90%E1%83%95%E1%83%96%E1%83%9D%E1%83%9B%E1%83%9D%E1%83%97+%E1%83%9D%E1%83%97%E1%83%90%E1%83%AE%E1%83%98%E1%83%A1+%E1%83%A4%E1%83%90%E1%83%A0%E1%83%97%E1%83%9D%E1%83%91%E1%83%98&biw=986&bih=614&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi6kOia0vnLAhUuSJoKHYyfCTUQ_AUIBigB#imgrc=OP4zkoHjLs2lQM%3A
|
სხვა რესურსები
|
მოსწავლეები,
მასწავლებელი, საზოგადოების წევრები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий